پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

جشن تولد یک سالگی من

1399/10/1 12:53
378 بازدید
اشتراک گذاری
روز پنجشنبه، ۲۰ آذر ۹۹ من رسما یک ساله شدم و مامان و بابام تو خونه بابابزرگ و مامان بزرگ برام جشن تولد گرفتند. دایی و پسردایی و زن دایی هم اومدند.

از صبح مامانم خونه رو تزیین کرد. تم تولدم بچه رئیس بود و تزییناتم شبیه این تم بود. بابا بزرگ بادکنک هامو باد کرد و زدیم به دیوار.

با عکس های ماهگردم از بدو تولد تا ۱۲ ماهگی هم یک ریسه خوشگل مامانم ساخت و دیوار زدند.

بابا هم یک کیک خوشگل به قنادی سفارش داد و گرفت.

اینم من با میز تولدم که لباس نو و شلوار جین و کراوات پوشیدم، البته کراواتم بعدا درآوردم:



اینجا به زور کلاه بوقی سرم هست، ولی زود برش داشتم:

اینجا هم سوار سه چرخه کادوی تولدم از بابا و مامان  شدم:

این هم کیک خوشگل تولدم که خیلی هم خوشمزه بود:
این هم تزیینات خانه:

این هم من و ریسه ماهگردهام:

اینجا دارم پفیلاهارو با کیف می خورم:

این هم میز شام با ژله های آسمونی خوشگلی که مامانم درست کرده و پیتزاهای خوشمزه ای که بابام سفارش داده:


کلی هم کادو گرفتم، از لباس و اسباب بازی گرفته تا سکه های پارسیان. ممنون از همه برای کادوهای تولدی که برای من گرفتند. اینجا کادوهام رو زمین ولو شدند:

پسرداییم که شش ماهشه هم مهمون کوچولومون بود:


اینم کارت ورود خوشامدگویی به مهمانان که جلوی در وروی خونه زدند:

باز هم عکسی از من در روز تولد یک سالگیم:

خلاصه که به من خیلی اون شب تولدم خوش گذشت، دست همه درد نکنه که این جشن تولد برای من گرفتند.







پسندها (2)

نظرات (2)


1 دی 99 14:13
تولد گل پسرتون مبارک آروزهاش خاطره شن😘🎁🎂
پرنسس زهراپرنسس زهرا
26 دی 99 10:23
تولد مبارک پارسا کوچولو