پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

مهارت های من در ماه ششم عمرم

1399/3/18 10:55
121 بازدید
اشتراک گذاری
تو ماه شش، هر چی دستم می گرفتم، سریع می بردم دهنم که ببینم خوردنی هست یانه. مثل عکس زیر که دارم اسباب بازی مارم رو می خورم:


در این سن، خیلی هم راحت می غلتم و چرخ می زنم و یهو مامان می دید که منو صاف تو تخت گذاشته ولی من نود درجه چرخیدم. برای همین مامان، بالش ها رو کنارم می گذاره که یهو نیفتم. مثل عکس های زیر:


راستی دیگه الان خیلی راحت، وقتی برعکسم می کنم، سر و گردنمو بالا می گیرم:


خیلی هم علاقه دارم، پاهامو ببرم بالا و این کار از افتخاراتمه.



یک روز صبح هم که مامان داشت پوشک منو عوض می کرد، پامو بردم بالا و  یهو در یک حالت ، انگشت پامو کردم تو دهنم و  مامانم خیلی واسش جالب بود، مثل عکس زیر:


از پایان ماه چهارم هم کلمه ای شبیه مامان به زبون می یارم بعضی وقتها.

خلاصه این بود گزیده ای از شیرین کاری های من تو ماه ششم عمرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)