پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

جشن دندانی من

1399/4/22 0:51
83 بازدید
اشتراک گذاری
تقریبا هفت ماهم کامل بود که مامانی تصمیم گرفت به مناسبت این دو تا مروارید کوچیک خوشگل تو دهنم، برای من جشن دندونی بگیره و آش دندونی درست کنند. مامان این مراسمو انداخت تو روز تولد بابام که دو تا مراسم یکی کنه. خود مامانم سالاد اولویه با دکور دندون درست کرد و مامان بزرگم هم آش دندونی برام پخت. بابا هم کیک دندونی از قنادی سفارش داد و گرفت. کلی تزئینات دندون شکل و بادکنک دندونی هم به پذیرایی چسبوندن و این مراسمو برای من و تولد بابام، با شکوه برگزار کردند که دستشون درد نکنه.

این عکس دو تا دندونای خوشگل من:


این عکس منه با لباس جشن دندونیم که عکس خودم رو لباسم چاپ شده و مامان برام سفارش داده بود:


اینم عکس من تو جشن دندونی:


اینم کیک دندونیم با شمع های شکل دندونش:


اینم من و شام جشن دندانی و آش دندانی خوشمزه مامان بزرگ:


این هم عکس من با کادوی جشن دندونیم که یه ماشین بزرگه که می تونم سوارش بشم:

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)