پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

اولین سفر پارسا به شمال، دهکده ساحلی بندر انزلی

1399/5/24 0:42
266 بازدید
اشتراک گذاری
وقتی اواسط مرداد ماه ۹۹ بود و من هفت ماه و ۲۳ روزم بود، یعنی داشت هشت ماهم کامل می شد و تو ماه هشت بودم، اولین سفر خودم رو به شمال ایران همراه مامان و بابا و مامان بزرگ و بابابزرگ رفتم و ده روزی هم شمال موندیم و خیلی بهمون خوش گذشت. وقتی برگشتیم من هشت ماه و دو روزم بود.

مامان اینا تو دهکده ساحلی اطراف انزلی، ویلا دارن و ما رفتیم اونجا موندیم. خیلی سفر خوبی بود و من حسابی آب و هوام عوض شد و چون اونجا بیشتر تو  حیاط یا بیرون بودم، آفتاب خوردم و پوستم کمی برنزه شد.

از خود ویلا بگم که من خیلی دوسش داشتم، چون حیاط پر از دار و درخت و سرسبزی داشت که من توش می چرخیدم.

این عکس های من تو حیاط ویلاست:

اینم منم که داخل هال ویلا برای خودم بساط اسباب بازی هامو به پا کردم و به شیرین کاری های بابابزرگ دارم می خندم:

بساط خوابم هم تو تخت خواب کنار مامانم می خوابیدم:

این جا هم اولین باری بود که دریا رو دیدم:

و اینجا هم اولین باری بود که پامو زدم به آب دریا و شن ها:

اسمم هم روی شن های ساحل ثبت شد با تاریخ اون روز:

تو شمال، بساط آب بازی ام هم به پا بود و داخل یک تشت بزرگ برام آب پر می کردند و منو داخل تشت می گذاشتند که آب بازی کنم:


اینجا هم کنار سفره ناهار و غذای شمالی باقالی قاتق که مامان بزرگ پخته، هستم:


تو حیاط ویلا گربه هایی هم می اومدند که باهاشون دوست شدم، اینم من و پیشی طلایی شمال:



مامان برام یه کالسکه خوشگل هم در شمال خرید که راحت بتونن با من این ور اون ور برن و منم خیلی کالسکه سواری رو تو ویلا و دهکده دوست داشتم، خیلی وقت ها هم داخل کالسکه خوابم می برد:

این منم سوار کالسکه در حال دهکده گردی:



اینجا هم جلوی محوطه رستوران دهکده ام:
اینجا هم در مسیرهای باریکی تو دهکده در حال کشف و سیاحت هستم:

با کالسکه دور تراس ویلا هم هی می چرخوندنم و سواری می کردم:


حتی با کالسکه لب دریا هم رفتیم:

خلاصه که اولین سفرم به شمال، خیلی خوش گذشت و سفر پربار و خوبی بود. آب و هوای شمال هم با وجودی که وسط تابستون بود، ولی عالی بود و هم بارون و هم آفتاب داشت و شرجی نبود. من که حسابی از اولین سفرم لذت بردم و دوست دارم هر سال از این سفرها برم.
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرزانهمامان فرزانه
29 مرداد 99 13:02
عزیزم خوش بگذره