پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

مهارت های من در ماه نهم عمرم، آغاز به چهار دست و پا رفتن پارسا

1399/6/21 0:01
91 بازدید
اشتراک گذاری
تو این ماه نه که سپری شد، این مهارت ها رو پیدا کردم.

می تونم خودم بدون کمک از حالت دمر به حالت نشسته برم. مثل این عکس که صبح زود از خواب پاشدم و خودم تو تختم نشستم تا مامانم بیاد و منو ببره از تخت‌.

همچنین می تونم خودم لیوان دستم بگیرم، مثل آدم بزرگ ها.

می تونم لبه های تختم رو بگیرم و بلند شم یه کم:

همچنین یه کم با گرفتن لبه های مبل و تخت و چیزای دیگه، بلند میشم:

و مهارت خیلی مهم دیگه ام اینه که تو هشت ماه و ۲۲ روزگی تونستم کامل چهاردست و پا برم و خیلی با مهارت و سریع هم چهاردست و پا میرم.

خلاصه که کلی مهارت جدید تو این ماه پیدا کردم و شب و روز هم فهمیدم و خوابم خیلی منظمتر شده.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)