پارساپارسا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا و خاطراتش

واکسن دو ماهگی

1399/1/26 23:10
96 بازدید
اشتراک گذاری
صبح روزی که من دو ماهه می شدم، یعنی بیستم بهمن، مامان و مامان بزرگ منو سوار ماشین کردند و بردند مرکز بهداشت منطقه تا واکسن منو بزنند. اول تو اتاق واکسن، به من قطره فلج اطفال خوراکی دادند خوردم و بعد آمپول به ران پایم زدند برای واکسن های دیگه، که  من گریه کردم. اومدیم بیرون از اتاق واکسن، کمی شیر خوردم و آروم شدم. قد و وزنم هم اندازه گرفتند که نرمال بود. بعد اومدیم خونه، حالم خوب بود و با جغجغه هام بازی می کردم، ولی وقتی عصر شد، گریه های شدیدم شروع شد. مامان قطره استامینوفن هر چهار ساعت می داد که من تب نکنم. خدارو شکر تا شب موقع خواب، حالم خوب شد و تونستم بخوابم.

اینم عکس من در مرکز بهداشت:

پسندها (2)

نظرات (1)


26 فروردین 99 23:41
باباشون هم بود؟
مامان پارسا و پارسا
پاسخ
باباشون سرکار بود. با مامان بزرگش رفتیم